آسانسور انواع مشاوره آسانسور و بالابر مکانیکی
آسانسور و بالابرهای مکانیکی مونتاژ، نصب، نگهداری و تعمیر آسانسورهای بار و مسافر، آسانسورها، راهروها و سایر تجهیزات مرتبط. آنها توسط یک شرکت ساخت و تعمیر آسانسور استخدام می شوند.
مشخصات
عنوان مثال
آسانسور ساز
آسانسور مکانیکی
مربی برای آسانسور
تعمیر آسانسور
توابع اصلی
این گروه برخی یا همه فعالیت های زیر را انجام می دهد:
برای تعیین شکل اجزای سیستم، فرم های کلیدی را بخوانید و تفسیر کنید
انجام کارهای مقدماتی، از جمله کار فولاد، سیم و لوله
نصب آسانسور، آسانسور، راهروها، مخازن و تجهیزات مرتبط با مشخصات فنی
قاب را با کابل به وزنه وصل کرده و کابین بالابر را نصب کنید.
نصب و سیم کشی تجهیزات سیستم کنترل الکتریکی و الکترونیکی
نصب، تست و اصلاح مشاوره آسانسور تجهیزات نظارتی امنیتی
عملکرد دستگاه تازه نصب شده را تست کنید.
عیب یابی سیستم های الکتریکی یا مکانیکی
قطعات آسیب دیده را بردارید و قطعات فرسوده یا مشکوک را تعمیر یا تعویض کنید.
سوپاپ ها، ترمزها و سایر قطعات را تعویض کنید.
اجرای برنامه های نگهداری پیشگیرانه برای اطمینان از ایمنی عمومی.
سازندگان و مکانیک های آسانسور می توانند در ساخت، تعمیر و نگهداری یا تعمیر تخصص داشته باشند.
الزامات کاری
چرا به صف آسانسور نیاز دارید؟
بالاخره شغل مورد علاقه خود را پیدا کردید. کار جالب؛ همکاران راک شما؛ و شما نمی توانید کارفرمای بهتری بخواهید. به علاوه: ساعات کاری انعطاف پذیر و همچنین حقوق و دستمزد و مزایا دارید.
خلاصه اینکه شما خوب کار می کنید و در جایی که هستید خوشحال هستید. بنابراین از آنجایی که به دنبال موقعیت جدیدی نیستید، در رتبه های تبلیغاتی خود احساس احترام نمی کنید.
یک اشتباه بزرگ
دلیل این امر این است: ممکن است به دنبال تبلیغات نباشید و (هنوز) به تبلیغات فکر نکرده باشید، اما نمی دانید چه زمانی فرصت جالبی فرا خواهد رسید.
شما احتمالاً با CIO شرکت خود در حال بازدید از لابی به طبقه 36 هستید و می دانید که آیا او قصد دارد پروژه ای را که واقعاً می خواهید شروع کند یا خیر. یا ممکن است در حال بازی گلف باشید که با مدیر عامل شرکتی که می خواهید به آن بپیوندید برخورد می کنید، از جمله مشتریان. یا می توانید سردبیر یک مجله تجاری را در یک مهمانی شام ملاقات کنید و مقالات منتشر شده در مورد تخصص خود را مشاهده کنید.
همه این موقعیت ها به شما پتانسیل بالایی برای رشد می دهد. زیرا مهم نیست که کجا دوست دارید باشید، باید به فکر پیشرفت شغلی خود باشید. لازم نیست به دنبال شغل جدید باشید. اما شما باید فعالانه کار کنید تا به یک پروژه با مشخصات بالا دست پیدا کنید. معرفی تازه واردان؛ و اقتدار حرفه ای خود را افزایش دهید. با انجام این کار، شما به یک دارایی با ارزش برای کارفرمای خود تبدیل خواهید شد و در نتیجه مسئولیت های بیشتر، موقعیت بیشتر و حقوق بهتری خواهید داشت.
برای استفاده از این پتانسیل، باید مایل باشید که بگویید چه کسی هستید، چه کار می کنید و چگونه می توانید در کمتر از یک دقیقه و نیم به ارزش دیگران بیافزایید. از طرف دیگر، دامنه تبلیغات شما باید به طور طبیعی به شما برسد، مثلاً شما را با نام معرفی کند.
از طرف دیگر، اگر مشاوره آسانسور محدوده قد شما کار نکند، تمام آن پتانسیل ها می توانند در عرض چند ثانیه ناپدید شوند. چرا؟ مردم سرشان شلوغ است و بیشتر مردم وقتی برای کلمات مناسب جستجو می کنید، زمانی برای صبر کردن ندارند. بنابراین در حالی که به دنبال کارهای درست در مسیر خود هستید، مطمئناً علاقه خود را از دست خواهید داد.
این بدترین قسمت نیست. نه، بدترین قسمت این است که اگرچه ممکن است این شخص قبلاً متوجه شما نشده باشد، اما اکنون با نامطلوب ترین جنبه باقی مانده اید. و این به فرصت هایی که در هر جلسه آینده دارید می افزاید.
قبل از آن، امیدوارید متقاعد شده باشید که ایده خوبی است که مجدداً سطح تشدید و پرداخت خود را بررسی کنید. دستورالعمل های زیر را به خاطر بسپارید:
آن را کوتاه نگه دارید. حداکثر باید 60 تا 90 ثانیه باشد.
پاک کردن جایی برای ابهام و حیا نیست. زمین بازی شما باید سبک و مطمئن باشد.
مخاطب خود را تعریف کنید. توضیح دهید که سهم ویژه شما چگونه می تواند برای مخاطب مفید باشد.
یک فراخوان برای اقدام ارسال کنید. برای بهره مندی از ارسال شما، بینندگان باید به یک تیم بپیوندند، نام شما را به عنوان مشتری وارد کنند، یا کار شما را منتشر کنند (با استفاده از مثال زیر). شما باید به وضوح در مورد آنچه که می خواهید مخاطبان خود انجام دهند.
درخواست از سرگیری جلسه. همانطور که ژاکلین ویتمور در مقاله کارآفرینی خود با عنوان “7 مورد ضروری برای یک طرح آسانسوری که مردم را به شنیدن وادار می کند” بیان می کند، باید در زمانی که گوش دادن برای شما راحت است، اجازه دهید ادامه دهید. پس از اعطای این مجوز، ادامه دهید.
فضای تبلیغاتی شما بزرگترین ابزار بازاریابی برای شماست. آن را صیقلی و بهروز نگه دارید تا بتوانید در مواقعی که فرصت پیش آمد مشاوره آسانسور، از آن استفاده کنید.
معمولاً فارغ التحصیلی از دبیرستان لازم است.
واجد شرایط بودن معمولاً برای تکمیل یک برنامه کارآموزی 4 تا 5 ساله یا ترکیبی از بیش از 4 سال تجربه در صنعت و یک دبیرستان، کالج یا دوره ساخت و ساز یا تعمیر آسانسور الزامی است. گواهی.
سازندگان آسانسور و گواهینامه های تجارت مکانیکی در کبک و آلبرتا مورد نیاز هستند و فقط به صورت داوطلبانه در بریتیش کلمبیا، مناطق شمال غربی و نوناووت در دسترس هستند.
اطلاعات بیشتر
امکان مشاوره آسانسور پیشرفت در پست های مدیریتی با تجربه وجود دارد.